Sms code van Hyves?

Ik heb wil goldmember worden op Hyves.
Dus ik sms gm naar 4983.
Wacht ik komt geen code.
Dus doe nog 2x nog steeds niks

Ben ik die €18 nu kwijt of??
Hoe moet dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat het weekend is en het weleens langer kan duren voordat je een code krijgt. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van hyves. Hyves is betrouwbaar dus ik denk dat je geld niet kwijt bent. Ik zou even wachten bij mij 2 jaar geleden duurde het ook lang voordat ik het kreeg en GM werd.

Ik zou geen smsje sturen en ven goed de kleine letters lezen op hyves. Ik heb weleens wat gelezen over storingen en GM. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het betalen via SMS lukt niet.
Zou je willen nagaan of je de juiste verificatiecode hebt ingetoetst? Ook is het belangrijk om te controleren of je GM naar het juiste nummer hebt gesmst, namelijk 4983.

Zou je ook willen controleren of je mobiele nummer juist is ingevuld op je profiel? Mocht dit allemaal in orde zijn, dan kunnen we voor je kijken of jouw mobiele nummer wellicht geblokkeerd wordt door een SMS filter.

(bron:Hyves.nl)

U zult Uw geld niet kwijt zijn,want U heeft als de sms 'jes nog op Uw mobiel/smartphone staan als bewijs van betalen . U legt trouwens uit,het "pas" 2 keer te hebben uitgevoerd en in het antwoord van Hyves heeft men het over meerdere sms 'jes.

Groet:Zoekertje