Hoe heten korte nummers, waar humor in zit? zie uitleg.

je hebt wel eens van dat: silence i killed u hoe heten dat soort kleine fragementjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Als je de geluidsfragmentjes op zich bedoelt: soundbites. Hieronder een link naar een website waar je een heleboel soundbites uit films kunt downloaden.

Op de radio noem je de korte tussenstukje ook wel 'jingles'. Hieronder ook een linkje naar de website van Giel waar je er een heleboel uit z'n ochtendprogramma kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Sketches, dat zijn korte humoristische stukjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar zou ik dit kunnen vinden voor mijn mobiel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m.youtube.com en dan sketch intikken bij de zoekbalk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of als je die van Achmed bedoeld: Jeff dunham dead terrorist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snap ik maar je hebt wel eens van: korte stukjes van stations omroep, varkens, water, en dat soort vage dingen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ken ik niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook niet, maar mijn zoon wou dit. graag weten ;)
dat heet een sketch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Catchphrase.
Een zin of woord die een personage steeds gebruikt, waar ook steeds om gelachen wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
one liners
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een quote is meer de juiste omschrijving
google maar eens op qoute en dan titel lachfilm